marți, 6 octombrie 2009

Omul - fluture, transformarea fiinţei umane


Pe 8 septembrie 2009, oamenii din sudul Olandei au descoperit un fluture cu trup de om într-un lan de grâu.

Acest fluture gigantic de dimensiuni 530mx450m, reprezintă cea mai mare amprentă din lanurile de grâu cunoscută până acum.

Imaginea este un fluture urias, ce se aseamănă cu Omul Vitruvian al lui Da Vinci în centru, indicând metamorfoza unei omide într-un fluture.

E o bucurie să ştim că prietenii noştri de dincolo ne reamintesc iminenţa transformării umane...

Love and light.

2 comentarii:

  1. Am privit imaginea "omului fluture", toate liniile pleaca, sau duc spre inima.Atunci, cind in inima omului, arde Focul Iubirii,incepe procesul transformarii omului in "omul fluture",om ce-si va lua zborul spre alte realitati. MARIA

    RăspundețiȘtergere
  2. TABLELE DE SMARALD - Despre Focul Interior
    Cel ce-ar vrea sa se elibereze din sclavia intunericului
    sa desparta mai intai materialul de imaterial, focul de pamant;
    pentru ca se stie ca asa cum pamantul coboara spre pamant,
    la fel si focul urca spre foc si devine una cu focul.
    Cel ce cunoaste focul din sine va urca spre
    focul etern si va trai in el de-a pururi.
    Focul, focul interior, este cea mai puternica forta dintre toate,
    pentru ca biruie totul si trece prin toate lucrurile de pe Pamant.
    Omul se sprijina doar pe ceea ce rezista.
    Pamantul trebuie sa-i reziste omului altfel acesta nu ar exista.
    Nu toti ochii vad la fel, unul vede un obiect
    de o anumita forma si culoare
    iar altul, de o alta forma si culoare.
    La fel si infinitul foc, ce-si schimba culorile,
    nu e la fel de la o zi la alta.
    Asa vorbesc eu, THOTH, despre intelepciunea mea,
    caci un om e un foc ce arde stralucind in noapte;
    nu e stins niciodata de valul intunericului,
    nu e niciodata stins de valul noptii.
    In inimile oamenilor am privit cu ajutorul intelepciunii mele,
    si am aflat ca nu s-au eliberat inca de lupta.
    Elibereaza-ti focul, O frate al meu sau el
    va fi ingropat in umbra noptii!

    ( Tablita 3 - Cheia Intelepciunii)

    RăspundețiȘtergere